Felanmälan

Om något går sönder eller inte fungerar som det ska i din lägenhet, i tvättstugan eller i andra gemensamma utrymmen vill vi att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda felet. Du gör enklast din felanmälan här på vår hemsida. Felanmälan per telefon har öppet mellan 8-10 på telefon 026-127177, val 3.

Du som bor i Gävle, Sandviken, Hofors, Storvik och Skutskär gör numera din felanmälan HÄR. Är du andrahandshyresgäst? Använd formuläret nedan.

Har du problem med att skapa ett inlogg eller behöver ditt hyresavinummer - maila info@g-f.se

Du kan dygnet runt logga in på vår hyresgästportal och felanmäla. I hyresgästportalen kan du även följa status på din felanmälan. Första gången du som hyresgäst felanmäler via hyresgästportalen väljer du att registrera ett Hogia ID och loggar in. Därefter måste du verifiera dig som hyresgäst genom att ange hyresavinummer samt ditt personnummer. Du behöver endast verifiera dig första gången. Nästa gång du loggar in är ditt Hogia ID kopplat till dig och ditt/dina hyresobjekt.

Övriga orter - använd formuläret nedan

Vid akuta problem efter kontorstid vänligen ring vår jourtelefon 070-3202777.

Skicka felanmälan online

Fält markerade med * är obligatoriska

Typ av fel: *
Vilket rum/yta: *

Felanmälan

Om något går sönder eller inte fungerar som det ska i din lägenhet, i tvättstugan eller i andra gemensamma utrymmen vill vi att du kontaktar oss så att vi kan åtgärda felet. Du gör enklast din felanmälan här på vår hemsida. Felanmälan per telefon har öppet mellan 8-10 på telefon 026-127177, val 3.

Du som bor i Gävle, Sandviken, Hofors, Storvik och Skutskär gör numera din felanmälan HÄR. Är du andrahandshyresgäst? Använd formuläret nedan.

Har du problem med att skapa ett inlogg eller behöver ditt hyresavinummer - maila info@g-f.se

Du kan dygnet runt logga in på vår hyresgästportal och felanmäla. I hyresgästportalen kan du även följa status på din felanmälan. Första gången du som hyresgäst felanmäler via hyresgästportalen väljer du att registrera ett Hogia ID och loggar in. Därefter måste du verifiera dig som hyresgäst genom att ange hyresavinummer samt ditt personnummer. Du behöver endast verifiera dig första gången. Nästa gång du loggar in är ditt Hogia ID kopplat till dig och ditt/dina hyresobjekt.

Övriga orter - använd formuläret nedan

Vid akuta problem efter kontorstid vänligen ring vår jourtelefon 070-3202777.

Skicka felanmälan online

Fält markerade med * är obligatoriska

Typ av fel: *
Vilket rum/yta: *

All rights reserved ©
Gästrike Fastigheter
Producerad av
Precis Reklam

Besöksadress
Beckasinvägen 7
803 09 Gävle

Telefon: 026 - 12 71 77
Mail: info@g-f.se
Öppetider: 8.00 - 16.30

Created with